När man inte går ut

20170221
20170221

Får man ta bilder genom fönstret.

21 thoughts on “När man inte går ut

    1. Me too, but they have promised snowstorm tomorrow and I have to take the car to town tomorrow so I am not too happy about it for the moment. But otherwise I agree.

      Like

  1. Å dä yrsnöar ida mä…mera bilder genom fönstret idag mä…slappfoto…hahaha…som sagt var vem fan vill gå ut i det här skitvädret…bahhh…!

    Like

    1. Jaa du, själv är jag tvungen att bege mig ut nu på morgonen. Har såklart en tandläkartid i stan :( Bara hoppas folk kan sköta sig på vägen.
      Jag såg dina bilder igår men orkade inte kommentera – sån ä ja! :D

      Like

  2. Här (be-)visar du att det går alldeles utmärkt att ta vackra bilder på naturen utan att gå ut. Under förutsättning att fönstren är rena vilket de bevisligen var. Fina närbilder på den orörda snön som klär de kala grenarna men det var väldigt vad mycket snö du har hos dig.
    Hoppas verkligen att det gick bra hos tandläkaren med tanke på vad du gått igenom! På fredag åker jag tillbaka till Malaysia/Borneo och är tillbaka på Malta lagom till Påsk. Vore roligt om du kunde hänga med ;-)

    Like

    1. He he he, om du visst vad skitiga mina förnster är, en det syns ju inte så mycket när skärpan ligger “bakom” rutan och ljuset kommer från sidan. Tack så mycket och jag ska försöka hänga med till Malta, i den mån jag orkar och hinner.

      Liked by 1 person

      1. Fast nu menade jag ju Malaysia ;-) Men det var inte menat att du måste följa mig, mer bara så du vet var jag är. Som tur väl är finns det inte krav i bloggosfären, vi gör vad vi känner när vi har tid, lust och ork. Sköt om dig Lena.

        Like

          1. Låt det ta den tid det tar..
            Fast nu känns det som det blev lite fel. För att jag kikar in hos dig betyder inte att jag förväntar mig att du ska kika in hos mig. Det bara blev så att jag skrev att jag kommer att åka till Malaysia på fredag och tänkte i mitt stilla sinne, tänk om Lena velat följa med. Kanske man inte alltid ska skriva som man tänker utan tänka efter först. Men jag är säker på att du förstår, eller hoppas så iallafall.

            Like

Something on your mind?

