I de mörkaste av vatten

Svarta vatten - 7 Februari
Svarta vatten – 7 Februari
10 thoughts on “I de mörkaste av vatten

  1. Lite mörkt och svart här hos dig idag, eller, ja, igår. För att se din bild lite bättre försöker jag att mörklägga även här hos mig för att bättre kunna se ditt svarta vatten. Tycker mig se fruset vatten i olika formationer och som du säkert vet saknar jag lite färg men bilden har säkert något att förmedla som jag inte ser.

    På tal om svart så är jag väldigt less på mitt mörka wp-tema och vill byta. Minns inte vad du har men tänkte testa så du får hemskt gärna återigen tala om vad du använder för tema. Ha en fin fortsatt onsdag Lena :-)

    Like

    1. Mitt tema heter Tojours och det går att ändra lite, man kan välja en “fast” startsida, att bara ha widgets i sidfoten och bara se inläggen eller att ha som jag har med widgets i högermarginalen. (jo, jag har några i sidfoten också). Du kan skapa sidor, välja mellan att ha en bild och text, bara text, logo(bild) och namn och slogan synlig och det finns 6 olika förvalda färgteman att välja mellan. Där kan du även få in och välja att ha en bakgrundsbild eller ändra bakgrundsfärg.
      Jag kan ju inte låta bli dessa svarta bilder, de säger mig något på nåt vis jag inte riktigt kan förklara, men jag förstår att du saknar färg och är tacksam att du kikar in här trots allt mörker :D
      Hoppas att du har det fint också Anita!

      Liked by 1 person

      1. Tack för ditt svar Lena. Då mindes jag rätt för det är just det temat som jag nu sitter och filar på. Risken är att det bli lite rörigt bland mina äldre inlägg då mitt tema som jag har nu, Avid, är ganska så komplicerat. Sen vill jag helst att bilderna ska vara klickbara men det kanske bara är en fix idé, det är ju inte nödvändigt. Fortsätter att testa och är det nåt jag inte förstår så kan jag förhoppningsvis alltid fråga dig som har haft temat ett tag.

        Vi har alla våra egenskaper och ideér. Tycker ofta om dina lite mörka bilder och fortsätter självklart att kika in hos dig :-D
        Sköt om dig Lena / Kram

        Like

        1. Klar du kan fråga så svarar jag på det jag kan, annars klurar vi tillsammans och reder ut det hela :D Och det går ju att göra bilderna klickbara om man lägger till länken till bilden via “nya” redigeraren. Det är bara jag som inte vill ha det så och därför inte tänkte på det hela. Om nåt är riktigt bökigt kan man alltid skriva lite html-koder för att tvinga vissa saker dit en vill, men det är riktigt krångligt om en inte har egen domän.
          Sen tror (fast kan såklart inte veta) jag inte att detta tema ställer till dina gamla inlägg så väldigt mycket. När man testar i anpassa läget syns ju inte alla ändringar förrän man faktiskt har temat, vilket är väldigt dumt i bland.
          Tack än en gång Anita och kram till dig också!

          Like

Something on your mind?

