Just a little piece of Heaven

Heaven
Heaven
16 thoughts on “Just a little piece of Heaven

  1. Så himla vackra bilder du tar! Allt är vackert oavsett om du tänkt före eller efter eller snarare undertiden. Jag har ju inte alls den kompetensen, men jag kan nog inte fundera innan utan funderar nog samtidigt som jag står i stunden.
    Kram.

    Like

    1. Jag vet inte vad jag kan eller inte egentligen, det blir nog mer en ingivelse eller två och så går det som det går utan så många tankar. Eller många tankar är det ju men kanske inte på det som jag borde tänka, du fattar vad jag menar, eller hur? Kram på dig Marielle <3

      Like

    1. Vinterhimlen är ofta mycket vackrare än övriga tiden på året tycker jag. Tack så hjärtligt Mårten för din fina kommentar.

      Like

Something on your mind?

