I mellanrummen

img_1643
Klättrar
img_1751
Plankat
img_1803
Uppstickare

 

12 thoughts on “I mellanrummen

  1. En rolig och intressant tolkning av de olika mellanrummen. Tycker nog om Plankat bäst fast Uppstickare är heller aldrig fel.
    På tal om planka så ska jag testa ditt val av wordpress tema så snart jag är hemma på Malta och vardagen igen. Det enda som jag möjligen saknar är att kunna förstora bilderna och jag gissar att det blir en salig röra bland mina tidigare inlägg men det återstår att se.

    Like

    1. Tack, kul att du gillade dem. Jag tyckte att det såg ut som tavlor på nåt vis. Det är ju lite tokigt, man vet ju aldrig hur det blir innan man testar ett tema. Men det går ju att skriva inläggen i den nya panelen och klicka i länk till bilden så går den ju att visa förstorad. Jag har testat lite med det och det är inte så krångligt ändå. Det är väl en vanesak antar jag, men jag är lite konservativ ;-)

      Like

Something on your mind?

