The Happy Tree Dance

Dancing
Dancing
21 thoughts on “The Happy Tree Dance

  1. Ler stort, gillar din fantasti och förmåga att finna sånt som vi “vanliga” säkert hade missat ;-)
    Nu är datorn på plats i vår lägenhet och uppkopplingen fungerar. Hann sitta en halvtimme utan kommentar men nu känner jag att det räcker. Har inte besökt varken dig eller andra plus haft väldigt glest med inlägg så nu tar jag den tid jag känner att jag behöver. Sen får “någon” gå omkring och muttra så mycket han vill ;-)

    Like

    1. Tack så mycket Anita, härligt att kunna förmedla glädje. Det glädjer mig också att du känner som du gör. Om vi inte får göra det vi tycker om blir vi gärna ett otyg för vår omgivning vilket inte gagnar någon. Jag håller på dig… kram!

      Liked by 1 person

Something on your mind?

