Inside my head

What's on your mind?
What’s on your mind?
19 thoughts on “Inside my head

  1. Den frågan kan jag inte besvara i det offentliga rummet ;) men mycket bättre ser det inte ut i mitt huvudet heller. Gillar bilden skarpt. Att du såg det! Fantastiskt foto!

    Like

    1. Ha ha ha! Nej, man vill kanske inte hänga ut sitt allra innersta i offentlighetens ljus alla gånger, då passar en bild bättre då den kan tolkas lite hur som och ingen vet sanningen :D Tack så mycket Kristallina!

      Liked by 1 person

  2. Otroligt läcker nätverk… påminner mig om mönstret hos lungor. Får också känslan att träden kommunicerar där uppe i kronorna, precis som jag tror att de snärjt samman sina rötter under jord. Fin bild!

    Like

    1. Intressant att du tänker lungor och jag kan hålla med dig även om jag själv tänkte på kopplingarna i hjärnan, alla dessa nervtrådar som skickar signaler kors och tvärs då jag tyckte trädet i mitten såg ut som ett huvud med en ansiktsprofil inuti.
      På sätt och vis är ju även vi människor fast i våra rötter, vare sig vi vill det eller inte.

      Like

  3. Riktigt så där strukturerat är det nog inte i mitt hjärnkontor. Snygga mönster som de nakna grenarna bildar mot skyn.
    Dramatiskt foto.

    Like

    1. Tycker du det ser strukturerat ut? Kul, själv tänkte jag nog att det såg väldigt rörigt ut. Nakna träd och grenar är något jag har svårt att låta bli att fotografera. Tack så mycket för din kommentar.

      Like

  4. Jag ser ett ansikte som ler lite och en hand höjd upp mot munnen….som den ska skicka iväg en slängkyss 😊 Puss på dej söstra.😘

    Like

Something on your mind?

