Foggy

img_5373img_5598img_5386 img_5650 img_5421

52 thoughts on “Foggy

    1. Bilderna är tagna från Skeppsvik ut mot Skäret och Nävekvarns hamn, ja. Tack så mycket. Och nej, jag kunde inte logga in med min mailadress :(

      Like

      1. Det ofrivilliga sändningsuppehållet är hävt…välkommen! :-D
        Får jag se om jag orkar fortsätta framgent…

        Like

    1. Tack så mycket ‘Jag’, och visst är de väldigt annorlunda än det jag brukar fotografera. Till viss del beror det såklart på vädret, men kanske också på min känsla när jag gick där och funderade på livet, hur svårt det är att veta om man väljer rätt inför framtiden.

      Like

  1. Så fint du utnyttjat dimman, för att skapa djup. Tänker främst på näst sista… svartvitt dessutom. Riktigt fin utveckling i dina bilder Lena, tycker jag!

    Like

    1. Tack så mycket Gustav för den kommentaren, det var riktigt roligt att höra att du tycker så. Här var det just djup och lager som var intressant när jag kikade genom linsen. Dimma är härligt att “jobba” med.

      Like

Something on your mind?

