Tysta tankar

img_4208img_1067img_0113img_5489img_9187

15 thoughts on “Tysta tankar

    1. Tack snälla och man behöver nog kanske veta lite mer om mig privat för att ha möjlighet att tolka bilderna, jag vet inte. Eller så är de eller några av bilderna ganska uppenbara även om man inte vet varför. Krånglade jag till det som vanligt nu? :D
      Tack för din kommentar Kristallina.

      Like

  1. Fritt fram för tolkning. Några känns självklara medan andra kan funderas på, vilken tanke eller känsla man lägger i bilden. Taggtråden passar mig idag. Stark serie.

    Like

    1. Ja så är det, fritt fram för egna tolkningar. Trist att taggtråden passar någon någon dag egentligen, men så är livet. Det är verkligen en berg-och-dalbana till och från. Tack så mycket för din kommentar.

      Liked by 1 person

    1. Tack så mycket Terje. Kul att du tycker det går framåt med mina bilder, tycker det kan vara svårt att se det själv. Och visst skulle det kunna vara en korp, även om jag just här var inne på något lite mer ondskefullt.
      Uppskattar din kommentar.

      Like

Something on your mind?

