Some coloured leaves 

img_4410 img_4416

14 thoughts on “Some coloured leaves 

  1. I år kom vintern med många löv fortfarande i träden. Det är vackert mot gråheten eller det vintervita. Den översta bilden tilltalar mig mycket, enkelheten, men lövet är lite bedjande… eller hela kvisten förresten, med armarna uppsträckta och lövet som huvud, på sned.

    Like

    1. Ja visst ser det bedjande ut, som ett barn som vill bli upplyft. Det är min favorit också. De ser så ensamna ut där de sitter nu, de som lämnats kvar och ger en extra vemodig känsla ihop med de grå vädret.
      Tack så hjärtligt!

      Liked by 1 person

  2. Men oj vilka bilder !! Så jättevackra alla fyra, hur sjutton… du är ju bara hur duktig som helst och upphör då aldrig att överraska med än det ena och sen det andra. Tycker faktiskt att du ska sätta ditt Copyright på dina bilder, det hade du väl förrut. De är unika, de är dina och skapade av dig.

    Like

    1. Men tack så mycket, tyckte du dessa var speciella?
      Det var väldigt fina komplimanger Anita, nu blev jag väldigt glad och tacksam. Vad du är gullig!
      Jo jag hade mitt namn på tidigare men tänkte att de som stjäl gör ju det ändå, men tack för omtanken. Jag ska fundera på det.
      Tack än en gång, jag uppskattar dina ord och tankar väldigt mycket.

      Liked by 1 person

Something on your mind?

