Badankor

9 November 2016
9 November 2016

[Bathing Ducks]

30 thoughts on “Badankor

  1. Vart tog all is vägen och är du säker på att det inte är hajfenor vi tittar på ? Nej, men bilden är vacker, tycker om den mycket. Den känns verkligen lugn och harmonisk att vila ögonen på. Den milda färgskalan, speglingarna liksom silhuetterna, så jättesnyggt fotograferat.

    Like

    1. Ha ha ha! Tänk om det är hajar? Nu törs jag inte bada där nåt mer… ;-)
      Isen har inte riktigt lagt sig på havet ännu, det brukar dröja om ens alls. Det är nog minst tre år sen hela Bråviken var frusen om jag inte minns helt fel.
      Tusen tack för din kommentar Anita, den värmer i kylan.

      Liked by 1 person

    1. Ha ha ha! I guess you are right about those ducks, the will be really clean and cool ;-)
      Thank you very much Edward for your comment.

      Like

    1. Ja det var ovanligt färggrant i kväll, jag har alltid tyckt bäst om vinterhimlen just på grund av att de är mycket mer färgrika än sommar och vårhimlar. Tack så hjärtligt Kristallina.

      Liked by 1 person

      1. Jag kunde inte låta bli detta om ankor/änder. Mina döttrar har påpekat att de inte visste skillnaden på dem förrän i vuxen ålder, alltså har jag missat något.

        Like

  2. Ja, sånt här behöver man titta på som utstrålar lugn och harmoni…det lugnar nerverna efter debaclet over there…!

    Like

Something on your mind?

