Vinterhav

17 thoughts on “Vinterhav

  1. Mye vackert! Tänkte också is först…frost har vi haft här två morgnar och skrapat rutan på bilen…

    Steffe

    Like

    1. Tack så mycket Stefan! Jag har ju inte varit hemma på ett par dagar så det kanske har varit frost här då? Hur som helst så längtar jag efter frosten, den brukar ge många fina fotoidéer.

      Like

      1. 10-15 minus och såpbubblor som fryser till is har ju en del sysslat med och lagt ut bilder på…häftiga effekter blir det! Inte jag…än så länge men kanske blir när man inget har nå å göra…

        Like

        1. Ja, jag har sett dessa bilder och tänkt att jag måste testa någon gång men förra året var det ju inte så kallt så det fungerade. Men frostiga grenar i motljus och annat smått och gott går ju alltid att hitta, eller ismönster i vattendrag.

          Like

  2. Vackert med himmelsljuset i havet! Nej, ingen frost hos oss heller än så länge även om snöblasket kom i natt. Längtar efter riktig snö och is.

    Like

    1. Tack så mycket. Ja det är väl som här då, blåst och snöblandat regn nu även om det kom några stackars flingor på förmiddagen som inte fick stanna kvar.
      Jag längtar som du efter riktig snö och is nu med korvgrillning i solsken och snölyktor på trappen.

      Liked by 1 person

Something on your mind?

