First Snow of the Season

…but it melted right away!

10 thoughts on “First Snow of the Season

  1. Du satte färg på snöslasket. Vet du, jag gillar snö, jag gillar regn, jag gillar… alla slags väder…men inte blötsnö. Den fastnar på kläderna, klistrar sig fast, blöter en fullständigt, men det värsta är att den lurar en först, man tror och hoppas att nu blir det vinter.

    Like

  2. Ett roligt och lite annorlunda sätt att visa de första snöflingorna, med lite färg. När jag tänker snö är det mest grått, iallafall när de smälter innan de ens hunnit landa, då blir det snöslask. När naturen byter färg till vitt och solen skiner kan det vara otroligt vackert. Annars är jag glad att slippa kylan, ja, det vet du ju redan.

    Like

    1. Du behöver inte vara orolig, jag behåller dem så gärna för mig själv, jag älskar vintern och snön :D Tack så mycket för din kommentar Christina.

      Like

Something on your mind?

