På kalhygget

26 thoughts on “På kalhygget

    1. Ja, jag håller med om att det mesta i naturen är vackert beroende på hur man ser på det. Tack så mycket för din fina och uppmuntrande kommentar, det är alltid trevligt.

      Like

  1. Ja. kalhyggen är ju inte så vackra precis men här har du fått fina bilder och det blev vackra bilder med dimma och droppar som extra accentuering till bilderna…snyggt!

    Like

    1. Tack Stefan, jag håller med dig om att kalhyggen sällan är direkt vackra även om jag kan tycka att det kan vara vackert med ensamma träd i sig som det ibland står kvar på hyggen. Men lite regn och dimma gör ju susen för det mesta.

      Like

  2. Vilka härliga bilder du tagit! Fantasin började flöda direkt, börjar undra hur min fantasi är funtad ibland :D Den andra bilden är en spindel med en massa ben, kunde nästan se den gå hahaha Är väl lite skadad av alla rysarfilmer jag sett :D Gillar dina foton skarpt, som en spegel där man ser sin fantasi :)

    Like

    1. Isåfall är det nog nåt fel på min fantasi också, eller snarare att vi båda har en väldigt livlig fantasi, anledningen till att jag tog det fotot ur den vinkeln var just att jag tyckte att det såg ut som en spindel som var ute och gick :D
      Tack så mycket John, kul att de sätter fart på fantasin.

      Liked by 1 person

  3. Jäklar vilka fina bilder , alla dem du tagit “i dimman” 😅 Och så klar är bild nr 2 en mosterspindel. Skitcoolt 🤘🏻👏🏻

    Like

    1. Ibland är det bara in i dimman som gäller. Monsterspindlar finns det gott om, speciellt sådär en till två veckor efter jul 😉

      Like

  4. Intressanta bilder, med kontrasten mellan den vackra ljuset och det sorgliga hygget. Fastnar extra för din näst sista bild, med sin vackra bågform… en krumryggad uppgivenhet.

    Like

Something on your mind?

