Autumn Window

20 oktober 2016
20 oktober 2016
10 thoughts on “Autumn Window

  1. En bild i min smak…gillar att det är ett hus i bakgrunden…
    Underbart vacker höst vi har nu…var ute en sväng idag med frugan och drog runt lite utåt Vrena – Bettna och plåtade lite…

    Steffe

    Like

    1. Tack så hjärtligt för din kommentar Stefan, och ja visst är det vackert nu. Jag älskar hösten med alla dess färger och väderväxlingar. Jag har faktiskt kommit mig för att åka till Bettna och Vrena med kameran, det vore kanske på tiden. Ska bli spännande att se vad du fångat där utåt.

      Like

  2. Vanligtvis vill man ju inte att något i bakgrunden drar blicken ifrån motivet men din rubrik gör det till en del av motivet och till ett intressant foto. Där är vi där igen.. hur uppfattar man en bild :D
    Gillar höstfärgen mot det djupröda huset. Väldigt snyggt!

    Like

    1. Tack så mycket och ja, både bild och text går ju att tolka lite olika. Allt behöver ju inte alltid bokstavligt. Kul att du tycker om färgerna då det var mitt huvudmotiv.

      Liked by 1 person

Something on your mind?

