Pearls of Autumn

10 oktober 2016
10 oktober 2016
10 oktober 2016
10 oktober 2016
30 thoughts on “Pearls of Autumn

    1. Ja visst gör de, jag hade inte tänkt på det förrän i tisdags när jag tog dessa bilder. Tänk så märkligt egentligen, så många gånger jag stått och tittat och fotograferat droppar på löv om höstarna utan att se det. Kanske det ibland beror på hur ljuset faller och med vilken styrka? Eller så lär man sig att se mer och mer ju längre man håller på.

      Like

      1. Det här hur ljuset faller tror jag på. Det beror nog på vinkeln det faller och ur den vinkeln du tar bilden. Klart man lär sig mer med tiden och ändå är det ibland tur att du tar bilden precis i det rätta ögonblicket.

        Like

  1. Jäklar , 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻den första bilden är ju hur snygg som helst. Skulle jag vilja ha som Tavla😍

    Like

Something on your mind?

