Uppryckt

7 oktober 2016
7 oktober 2016

[wrenched]

11 thoughts on “Uppryckt

    1. Jag kan förstå det, tanken är iofs att den ska vara mörk då den handlar om att bli just uppryckt med rötter och lämnad på marken.

      Like

      1. Jag förstod tanken men motivet med rötterna såg jag knappt, tyvärr. Men så tänker jag: solen skiner, ibland kanske obarmhärtigt även på den som har blivit uppryckt…

        Liked by 1 person

        1. Ja så kan det också vara, sen är det ju också så att olika skärmar ger olika mycket svärta. Om jag te x tittar via mobilen blir bilden extremt svart men inte på datorn där detaljerna syns tydligt hos mig.

          Like

  1. Uppryckt… ja frågorna blir många för mig.
    Varför är den uppryckt?
    vad döljer sig här nere?
    Är det en ingång?
    Man känner sig betraktad tycker jag när man tittar på bilden. Spännande och bra jobbat Lena! ;)

    Like

    1. Jag hade nog en tanke om att bli uppryckt ur något man trivts med och blivit lämnad utan svar eller utlämnad till maktlösheten. Många låtsas ju höra en, men visar sig sen ha en baktanke.

      Like

      1. Låter inget vidare med baktankar om man inte tänker baka. Nej, men ärligt, tror jag förstår din tanke. Du kämpar för din rätt som människa och mamma men får för många motgångar på vägen. Eller kanske inte så men oavsett så tycker jag väldigt bra om dig och hur du förmedlar känslor via dina inlägg.

        Liked by 1 person

Something on your mind?

