The Jelly Dance

6 oktober 2016
6 oktober 2016
6 oktober 2016
6 oktober 2016
12 thoughts on “The Jelly Dance

  1. Din andra bild fastnar jag vid… det är det vackra ljusspelet mot bottnen och så den lilla maneten som tar ett krafttag för att komma vidare… :)

    Like

  2. Jag tycker som Gustav, ljusspelet är väldigt vackert. Det slår mig att du borde ha filmat manetens rörelser. Jag har inte en enda gång slagit på videofunktionen även om det vore på sin plats, glömmer helt enkelt bort det. Vackra bilder!

    Like

    1. Det har du rätt i, jag har bara testat för att se hur det fungerar att filma vid två tillfällen, men jag glömmer också bort den hela tiden. Det hade varit vackert på film absolut. Tack så mycket både för din fina kommentar och för påminnelsen.

      Liked by 1 person

Something on your mind?

