Just playing with camera movement

Twirling wind
Twirling wind
Blowing Rowan
Blowing Rowan
The eye of the storm
The eye of the storm

Today I had a lot of things on my mind so I really needed to do something to stop all those spinning thoughts. What can be better than to get out in nature and play with your camera? Here are som of my camera movement play from this morning. Not saying it is great in any way, but I had a lot of fun…and I do like two of the photos. And I sure forgot to think for a while.

Autumn brush
Autumn brush
Time is spinning
Time is spinning
Falling leaves
Falling leaves
36 thoughts on “Just playing with camera movement

    1. Nej det är ju det som är så roligt, att leka fram nya tankar och idéer. Ibland blir det nåt bra, ibland hur konstigt som helst.
      Tack snälla och den bilden är en av mina två favoriter också :)

      Liked by 1 person

    1. Tusen tack snälla du. Jaa, nyheter kan verkligen få en att tappa hoppet om mänskligheten. Jag har varit en nyhetsätare utan mått tidigare men har fått lov att begränsa mig för att kunna må bra. Jag tar åt mig alldeles för hårt av vissa saker. Hoppas det känns bättre idag.

      Like

  1. Härligt kreativa och spännande bilder. Bilder som talar och väcker tankar. Att ta sin kamera ut och skapa är en perfekt “terapi” på många sätt. Att fota och skapa ger mig otroligt mycket på många olika sätt. Utvecklande och spännande! Fortsätt med det du gör för det är riktigt bra. Trevlig helg :)

    Like

    1. Jag skulle antagligen blivit galen eller totalt under isen om jag inte haft denna hobby som andningshål, så jag förstår hur du menar. Tack så jättemycket för din fina kommentar och ha en trevlig helg du också :)

      Liked by 1 person

    1. Jag har snurrat på kameran på några av dem, dragit den i sidled i några andra och zoomat under exponeringen på några. Bara tramsat runt helt enkelt. Och såklart du måste testa, det är hur kul som helst. Tack :D

      Like

  2. Eye of the storm och falling leaves är finast men alla är coola, va roligt att leka runt i löven nu när det är så fint.🍁😚🙌🏻

    Like

Something on your mind?

