Keep on smiling

3 oktober 2016
3 oktober 2016
6 thoughts on “Keep on smiling

    1. Jag har klippt ut en cirkel i lite tjockare papper och skurit ut mun och ögon, satte den på en gammal uv-skyddslins och sen fotade jag med oskärpa på en ljusslinga med små ljusdioder.

      Like

        1. Jag såg det faktiskt någonstans häromdagen och blev påmind, både hjärtan och smileyn. Jag har testat att göra ett par olika figurer, men en av dem sparar jag på lite tills den passar bättre i tid.

          Like

Something on your mind?

