September Colours

57 thoughts on “September Colours

                    1. Haha! Förstår ditt dilemma. Men jag har alltid gillat och förstått hans röst. Den är säregen men bra, enligt mig.
                      Önskar dig en fin Bob Dylan helg!

                      Like

  1. Vackra höstliga bilder. jag fastnade för det gröna vattnet med stegen och ja, den talar till mig. Ska måla i hallen och är bra sugen på att ta en olivgrön eller mossgrön nyans, men det kanske blir för mörkt. Hmm. Mycket snygg bild i alla fall. Fotot med ormbunkar och mossa är också speciell med sina stråk av skuggor och ljus. Lyckat.

    Liked by 1 person

    1. Kul att du fastnade för just den bilden, det var en sån jag backade tillbaka för att ta. Olivgrönt låter mycket snyggt men som du säger kan det nog bli lite mörkt. Svårt det där med färger ibland hur mycket det förändras när de kommer upp på en vägg.
      Tack så mycket!

      Like

          1. You will never get me to name a favorite time of year, love them all – but if you “tortured” me with a goose feather – then I would admit that autumn is my favorite… :D :D :D

            Like

Something on your mind?

