Mr Grumpy Stump

26 september 2016
26 september 2016
14 thoughts on “Mr Grumpy Stump

    1. Tack så jättemycket Mårten, den kommentaren var fin. När jag tog fotot tänkte jag på träden i Bamse och tyckte det såg ut som urtypen av Rune Andreasons teckningar av läskiga träd, men det blir ju ofta nåt helt annat när man får upp bilderna i storlek på dataskärmen hemma.

      Like

  1. Härligt foto. Snubblade in på din blogg och såg att du har fina foton och har öga för de små detaljerna som gör fotona stora, vilket jag saknar… :)

    Like

    1. Hej John! Kul att du snubblade in här. Ber om ursäkt för sent svar men tyvärr hade aksimet lagt dig i skräpkorgen. Tusen tack för din fina kommentar och för ditt besök här, det uppskattas mycket!

      Liked by 1 person

      1. Hej. Ja jag märkte att mitt inlägg hamnade i din skräpkorg. Alltid roligt att kunna kommentera foton på bloggar man följer, och det finns minsann inte många bra bloggar, i mitt tycke, och jag äskar att titta på andras foton. Du har verkligen ögon för detaljer och gör konst av “ingenting” som jag tycker är så härligt, speciellt där fantasin kan flöda fritt. Tyvärr har jag inte den förmågan du har alls :)

        Like

        1. Tack så jättemycket för dina fina ord, det värmer gott och jag tänker att vi är bra på att se olika saker när vi tar bilder. Jag vet ju inte vad du tycker om för typ av bilder men jag har en länksida med ganska många bloggar, både svenska och utländska, där kanske du kan hitta nåt du gillar. Och visst är det kul att titta på andras bilder och få inspiration. Alltid spännande med andras sätt att uppleva sin omgivning. Det får en ju att hitta nya vinklar och sätt att tänka när man fotar. Tack än en gång och ha en fin fredag :D

          Like

Something on your mind?

