Morning at the harbour I

15 september 2016
15 september 2016
29 thoughts on “Morning at the harbour I

  1. Makalöst stämningsfullt och vackert! Gillar särskilt den lilla färg som det turkosa båtglaset ger och den blå himmelsstrimman. Jag minns min euforiska timme i septembermorgondimman på Dalarö för… två år sedan då jag fotade så många båtar. Mycket fin bild.

    Like

    1. Morgondimma är det verkligen något speciellt med och i sommar har jag inte sett till någon alls, iallafall inte de morgnar jag haft möjlighet att ta mig ut så denna turen uppskattade jag lite extra. Båtarna ger ju lite kontrast till dimmans mjuka och softa intryck men utan att vara alltför hårda i linjerna.
      Tack så jättemycket, det värmer gott i fotohjärtat!

      Like

Something on your mind?

