Neglected

11 september 2016
10 september 2016

 

21 thoughts on “Neglected

  1. Oj, vilken läcker bild, vad är det som händer, blir nästan lite snurrig när jag tittar på den och det kanske är meningen, endast skuggan är stadig men står i ett virrvarr av rörelser. Gillar färgerna och den häftiga effekten, hur du nu än har gjort. Undrar vem som inte bryr sig, jag bryr mig mycket iallafall väldigt mycket.

    Like

    1. Tack så mycket Anita för din fina kommentar, den värmer. Jaa du, det finns många som inte bryr sig i att LYSSNA. Somliga som påstår sig kunna och veta, mer vill jag inte säga offentligt men kunskapsbrist är det gott om.

      Liked by 1 person

  2. Jättehäftig bild. Trist att höra om okunskap, jag är inte förvånad, men varför kan man inte bara fråga istället…🤕. Du har kanske redan koll,men tänkte visa dej en länk som jag tyckte var fin/intressant på flera vis. Puss på er kämpar.

    Liked by 1 person

      1. Nä inte jag heller, såg en dokumentär där han var med och letade efter bilderna,för han verkade duktig. (Han var med i outsiders p g av sin tourettes)

        Liked by 1 person

Something on your mind?

