I could spam the whole internet

I got so many pictures from the last weeks that I almost thinking of giving myself a probation with my camera looked up somewhere I can’t reach it for a week or two. I could probably spam the whole internet with them. The are not all good of course, but I  have to go trough them to find the ones I like the most and I never seem to be finished since I countinues to click that button.

The Web
The Web

I hope you have patience with me for not looking in on all of your posts for a while, so I can get my pictures in some kind of order. I should need 36 h a’ day to keep up with you all and still be short of time.

I hope you have a great summer or winter, depending on where you live.

~ Lena

 

Back to start

15 thoughts on “I could spam the whole internet

  1. I know that feeling, Lena! The irresistible urge to click :) :) Don’t worry about visiting, but concentrate on having a great summer. It’ll be gone before we know it :(

    Like

    1. Good to know I’m not alone ;-) and you are right, the summer is going to end. I kind of long for those dark evenings in the corner of my sofa with some candles and a blanket.

      Liked by 1 person

  2. Åhh.. vad jag gillar ditt spindelnät med reflektioner! Det har jag aldrig sett, helt underbart!
    Du får gärna spamma hela internet med dina bilder. Det är helt o.k. :D

    Like

  3. Den var snygg med bokéhn och glittret! Jag har också massor med bilder men jag blir som förlamad av det och att jag har en full dator. Orkar inte göra något åt det.

    Like

    1. Jag har lätt att fastna lite när jag får för mycket bilder att sortera också, så det känns igen. Jag är dålig på diciplin när jag inte har några vardagsrutiner så här på sommaren. Hoppas du hittar lite ork så vi får njuta av dina fina bilder framöver.

      Like

  4. Sortera på du så njuter vi av dina fantastiska bilder. Den här är ju helt underbar och bakgrunden, ja bokéhn då som du ju lärt mig att det heter, är den som jag så ofta vill få fram på mina bilder men de liksom bara blir utan att jag vet hur. Önskar bara att det skedde lite oftare.
    Önskar också att dygnet hade flera timmar. Har massor av bilder att sortera, kursen i Lightroom bara ligger där och väntar medan jag sitter här och skriver kommentarer och maken på andra sidan skrivbordet jobbar på för fullt ;-)

    Like

    1. Jaa du, blir det för mycket bilder tycker jag det är svårt att komma igång och sortera ut vad som är värt att spara och visa upp. Det känns lite övermäktigt ibland. Så jag känner igen mig, är det nåt jag är bäst på så är det prokrastinering ;)
      Det där med bokehn som du menar har nog en del med skärpedjupet att göra skulle jag tro. Avståndet till ljuset i bakgrunden avgör nog hur markant det blir, men jag kan ha helt fel. Antar att din man tror att du jobbar förbrilt? ;-)

      Like

      1. Prokrastrering !! Härligt, där fick du mig att lära ett nytt ord :-) Du har säkert rätt när det gäller bokehn och nej, han vet vad jag gör men säger inget ;-)
        Tror faktiskt att jag ska börja svara på kommentarer hos mig som så många andra gör. Känns lite konstigt ibland att inte göra det och det blir ju så mycket roligare och lättare att få kontakt. Minns när jag för ett tag sen skrev hos mig att jag var tveksam till hur jag skulle göra med att svara eller inte svara. Två tyckte till där den ena skrev “att svara på en kommentar hos sig själv är en monolog medan att svara hos den andre är en dialog” och en annan undrade “ska du börja svara hos dig själv”. Ingen av dem har wordpress så jag förstår mycket väl vad de menade. Tycker att bloggvärlden är helt fantastiskt med alla människor jag lärt känna. Ja, jag ska börja svara hos mig själv, iallafall de som har wordpress :-) Ha en fin kväll Lena och sov sött !

        Like

Something on your mind?

