Eget tema XXIII: Träbunke (366/366) ~ KLAR!

Photo Challenge 366/2016 in Swedish

Eget tema XXIII: Träbunke

Eget tema XXIII: Träbunke
Eget tema XXIII: Träbunke

Träjon + Ormbunke = Träbunke, eller?

Detta var mitt sista inlägg i utmaningen 365+1 Foton för i år, det har varit väldigt roligt, utmanande, klurigt, svårt och framförallt utvecklande men även en bit hämmande faktiskt. Hämmande i den mån min fantasi har begränsat mig att tänka mer fritt kring de olika teman som varit och att det även låst mig i jakten på vissa bilder. Det allra roligaste har dock varit att se hur olika vi alla tolkar de olika utmaningarna och att lära känna er som deltagit. Ni är många härliga och skickliga deltagare och jag kommer såklart följa er i fortsättningen också för att se hur ni löser olika teman och för att jag gillar er!

Lycka till alla 366:or!

~ Lena

 

Till utmaningssidan, klicka på bilden nedanför.

2016_365_1

Till min temalista

 

Back to start

45 thoughts on “Eget tema XXIII: Träbunke (366/366) ~ KLAR!

  1. Grattis, du tog ett snyggt sprinterlopp av 365. Det har spännande att följa med dig o dina foton + tolkningar. Får du tråkigt kan du ju fylla på med egna teman : )

    Like

    1. Tack så jättemycket och ja det gick undan. Var ju lite orolig att det skulle bli ett ofrivilligt avbrott här så jag inte skulle hinna. Jag kommer såklart följa era tolkningar ändå och eventuellt posta inlägg under kategori “In Swedish”.

      Liked by 1 person

  2. Vackra gröna harmoniska färger! Oj, är du redan klar. Grattis! och litet ledsamt, för du hade så finurliga tolkningar :) Jag har inte riktigt kommit igång efter mitt uppehåll då jag varit på resa. Jag får ta mig tid nu så jag kommer igång :)

    Like

    1. Tack så hjärtligt Anne och alla bilder finns ju samlade under temalistan. Jag kommer givetvis att följa er andra för att se hur ni tolkar alla olika teman.

      Liked by 1 person

  3. Härlig bild på blomblad i motljus i ljuvliga gröna toner. Kommer att sakna dina vackra och kluriga tematolkningar! Önskar dig fortsatt fin sommar! Du har fullföljt utmaningen snabbt och snyggt! Grattis! :)

    Like

    1. Tack så mycket snälla du, vad glad jag blir. Jag kommer som sagt fortsätta följa er andra för att se vad ni hittar på. Lycka till.

      Like

      1. Snabbt gick det, men bra blev det :) Jag har inte varit med tidigare, och tänkte att jag nog kommer att fota mycket under sommaren när ljuset är bättre. Men jag inser att det blir nästan tvärtom, ljuset är nästan för skarpt nu, men jag måste ligga i och fota, för vinterljuset är jag inte helt vän med.

        Like

        1. Jag har inte heller varit med tidigare och jag håller med dig, sommarljuset är skarpt och lite svårfångat. Däremot är ju morgon- och kvällsljuset underbart så här års. Själv tycker jag nog bäst om hösten med sina färger och sitt behagliga ljus även om försommaren och våren bjuder på många vackra motiv när allt slår ut. Vintersolen kan ju bli svår den också om det är mycket snö som den reflekteras i. Lycka till med utmaningen :)

          Liked by 1 person

          1. Tack så mycket :) Ja, hösten är väldigt vacker. Och när hösten kommer brukar allt som är ganska stressigt lugna ned sig, och man kommer tillbaka till rutiner igen. Jag gillar det :) Ha en fin dag!

            Liked by 1 person

  4. Men jösses! Detta måste väl vara ngn form av rekord? Grattis till många bra bilder under året och jag önskar dig många fler under resten av året. Njut :)

    Like

  5. Ja, grattis har ju väldigt många redan sagt men det tål att upprepas. Stor Grattis Lena, och du avslutar verkligen med en toppenbild och ett lite klurigt tema :-) Känns väldigt bra att veta att du fortsätter att hålla bloggen vid liv med dina fina och ofta sinnesrika fotografier och jag kommer självklart fortsätta att följa dig.

    Like

  6. Grattis grattis till att ha fullföljt 365 nu redan! Det har varit roligt att följa dej och du har så vackra och genomtänkta bilder till de olika teman! Önskar dej en fortsatt skön sommar och nog kommer jag att kika in till dej nu som då fastän du redan är klar! Ser att du nog kommer att kika in till oss som ännu tuggar på….

    Like

    1. Tack så mycket för din fina kommentar. Vad roligt att du tycker så. Nu i sommar blir det såklart lite si och så med bloggandet men till hösten kommer jag självklart kika in till er mer frekvent. Tusen tack och lycka till med tuggandet :)

      Like

  7. Grattis till bedriften! Och ett helsnyggt foto slutar du med. Jag som inte är med kan ibland tänka att man blir lite låst av temat, att man måste hitta på ett foto istf att bara fota. Men det är ju på gott och ont förstås.

    Like

    1. Tack så jättemycket och jo jag har känt mig lite låst samtidigt som alla slags fotoutmaningar är utvecklande då man måste tänka utanför sina invanda mönster. Så absolut, det är på gott och ont.

      Liked by 1 person

Something on your mind?

