WPC ~ Face

The Daily Post Weekly Photo Challenge

May 13, 2016.

If you don’t have any other faces, you have to use your own. Here are four of my faces.

WPC ~ Face I
WPC ~ Face I
WPC ~ Face II
WPC ~ Face II
WPC ~ Face III
WPC ~ Face III
WPC ~ Face IV
WPC ~ Face IV

 

Thank you Malin Ellisdotter H for your inspiration! Here you can read her thoughts about self portraits:

Thank you for your visit!

~ Lena

 

If you need some fresh faces, here’s a link: WPC ~ Face (Photo Challenge)

 

Back to start

33 thoughts on “WPC ~ Face

  1. Gillar alla som var och en uttrycker en känsla där den sista är i mitt tycke den allra bästa. Kanske för att du utrålar så mycket glädje. Ettan förmedlar allvar och eftertanke. På bild två ser det ut som du tänker på nåt du helst inte vill tänka på. På tredje bilden gäspar du definitivt inte, du har känslor som vill ut. Ja, så ser jag på bilderna och andra ser nog annat. Väldigt personligt och snyggt gjort Lena ! Gillas mycket.

    Like

    1. Kul att du ser så mycket i mina uttryck. Själv är jag dålig på att tolka ansiktsuttryck om de inte är övertydliga. Och visst har jag en massa känslor och tankar som vill ut, inte alltid lätt att veta och hitta rätt väg ut bara. Det är faktiskt lite roligt att testa sig fram och se en glimt av hur andra uppfattar ens uttryck och olika ansikten. Tack snälla Anita för din fina och kloka kommentar. Du är en väldigt känslosam och uppmärksam person. Det tycker jag väldigt mycket om hos dig och det syns också i dina bilder.

      Like

Something on your mind?

