In the forest

In the forest
In the forest

~ Lena

 

Back to start

 

15 thoughts on “In the forest

            1. Kan du välja enstaka färger? Vad cool. På min går det bara att välja sepia och en blå ton, men inte på manuella inställningar utan bara på standard programmen. Tänk om man vetat vad man gör idag när man köpte kameran. Finns saker jag skulle vilja ha men inte har, som te x dubbel/multi exponering, mindre bländaröppning än jag har och gärna mindre ISO-tal än 100 som är lägsta på min.

              Like

              1. Det är så med allting när man börjar med ett intresse. Man utvecklas med tiden och redskapen gör inte det.
                Innan jag blev sjuk hade jag många intressen som jag höll på med och det vara samma visa hela tiden.
                Dubbelexponering hade varit nåt! ISO 100 är också lägst på min.

                Liked by 1 person

Something on your mind?

