Utanför mitt fönster (205/366)

Photo Challenge 366/2016 in Swedish

322. Utanför mitt fönster (outside my window).

322. Utanför mitt fönster
322. Utanför mitt fönster

~ Lena

!!! And for all you who wonder what this is, it is the brushes from a carwash photographed from inside the vehicle.
Och för er som undrar vad detta är, så är det borstarna i en biltvätt fotad inifrån bilen. !!!

Till utmaningssidan, klicka på bilden nedanför.

2016_365_1

Till min temalista

 

Back to start

43 thoughts on “Utanför mitt fönster (205/366)

      1. När jag stod och borstade tänderna igår kväll kom snilleblixten. Bilen! förstås och därför såg “det*” på bilden så bekant ut på något sätt. :D Roligt var det i alla fall!

        Liked by 1 person

  1. Tur att jag kikar in här när svaret är givet för det där var otroligt knepigt ;-) Men vilken läcker bild och som så ofta en väldigt klurig och udda men kul tolkning av temat :-)

    Like

Something on your mind?

