Cee’s Fun Foto Challenge – Things that are smooth

Cee’s Fun Foto Challenge – Things that are smooth

My three smooth photos for this weeks challenge!

CFFC | Things that are smooth I ~ The foam bubbles when you do the dishes
CFFC | Things that are smooth I ~ The foam bubbles when you do the dishes [ I ]
CFFC | Things that are smooth II ~ Streaming Water
CFFC | Things that are smooth II ~ Streaming Water

CFFC | Things that are smooth III ~ The foam bubbles when you do the dishes
CFFC | Things that are smooth III ~ The foam bubbles when you do the dishes [ II ]
~ Lena

 

If you wan’t more smooth things, click on the link: CFFC

cffc

 

Back to start

21 thoughts on “Cee’s Fun Foto Challenge – Things that are smooth

  1. Åhh.. vilka härliga varma färger och väldigt läckra bilder. Även den sv i mitten. Här har du skapat små konstverk och det har du verkligen gjort superbra. Hur sjutton bar hon sig åt här då tänker jag :???:

    Tack för dina rader hos mig snälla. Känner mig fortfarande kluven i det där med att svara hos mig själv eller inte. Börjar jag så måste jag svara alla för att det ska vara någon vits. Men.. alla har ju inte wp och de som inte har ser aldrig mitt svar. Tills vidare försöker jag nog hinna med att besöka och kommentera hos er andra istället men du ska veta att jag är väldigt glad över kommentarer även om jag inte säger Tack :D

    Liked by 1 person

    1. Var och en får ju göra efter eget huvud tänker jag och jag tror det finns lika många åsikter som bloggare. Jag följer ju övervägande wp-bloggar iofs så då är det ju lite enklare.
      Hur hon har gjort.. jo hon tog en glasskål och hällde vatten och diskmedel i och så tog hon ett sugrör och blåste bubblor som hon sen fotograferade. Har använt det dagsljus som fanns i rummet men satte skålen så jag fick motljus från fönstret.
      Tack så hjärtligt för din kommentar Anita. Alltid lika roligt.

      Like

Something on your mind?

